PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : چگونه تلفن همراه خود را جذاب تر کنیم



javad3386
03-06-2007, 09:24
:10:
رشد سرسام آور اين صنعت به گونه اي است كه اگر امروز يك گوشي بخريد، ديري نمي گذرد چند مدل جديدتر با كارايي هاي بيشتر وارد بازار مي شود، كه در اين صورت بايد هم ناراحت اين موضوع باشيد كه گوشي اي رو دست گوشي شما آمده هم اينكه قيمت گوشي خودتان پايين تر مي آيد، البته اين اصول تكنولوژي و دنياي ديجيتال است، هميشه بايد آمادگي چنين پيش آمدهايي را داشته باشيد. وقتي تلفن ها چنين قابليتي داشته باشند، بايد از آن،استفاده كرد. مي شود با استفاده از عكس هاي پيش زمينه ، محافظ هاي صفحه نمايش، و تم های متفاوت ، روح تازه اي به آنها بخشيد. پس با ما همراه باشید تا چندین ترفند مفید برای هر چه جذاب تر کردن گوشی خود بیاموزید.
البته اين موضوع بستگي زيادي به كيفيت تصوير تلفن همراه هم دارد ولي خوشبختانه گوشي هايي كه جديدا به بازار مي آيند، همگي از كيفيت تصوير بسيار خوبي برخوردارند. با استفاده از رنگ هاي متفاوت، بازي هاي مختلف و فيلم هاي ويدئويي هم مي توان بر جذابيت تلفن همراه افزود. اگر گوشي تان اين قابليت را داشته باشد، مي توانيد از فايل هاي MP3 هم در انها استفاده كنيد و آن را تبديل به يك دستگاه Mp3 player كنيد، اگر بتوانيد فايل هاي ويدئويي خنده دار يا فيلم جالبي در آن بريزيد، مي توانيد هر وقت خسته شديد، آنها را تماشا كنيد تا شايد خستگي تان برطرف شود، حتي اگر حوصله تان سر رفت مي توانيد از بين گيم هاي مختلف، يكي را انتخاب كرده و بازي كنيد تا حوصله تان سرجايش بيايد. خلاصه اينكه اين روزها، تلفن هاي همراه تبديل به دستگاه هاي همراه همه فن حريفي شده اند كه مي توانند ساعت ها شما را با خود سرگرم كنند.
از كجا؟
خب تا اينجا كلي از مزاياي اين برنامه ها و جذابيتشان تعريف كردم. شايد اين فكر به مغزتان برسد كه گفتنش جالب است، اما از كجا مي توان آنها را پيدا كرد؟
سايت هاي بسيار زيادي در اينترنت وجود دارند كه انواع مختلف اين فايل ها را در اختيارتان قرار مي دهند. اما بعد از اينكه جست و جو كرديد و فايل دلخواهتان را يافتيد و خواستيد آن را در كامپيوترتان ذخيره كنيد مي فهميد كه هيچ كدامشان رايگان نيستند! اما نگران نشويد. سايت هايي هم هستند كه به صورت مجاني اين فايل ها را در اختيارتان قرار مي دهند. در اينجا به معرفي تعدادي از اين سايت ها هم مي پردازيم. يكي از معروف ترين و بهترين سايت ها، سايت [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]) است.

در اين سايت مي توانيد تم ، عكس پيش زمينه، فايل هاي ويدئويي، عكس هاي انيميشني، رينگ تون، بازي و برنامه هاي كاربردي مخصوص به تلفن همراهتان را به صورت رايگان پيدا كنيد. تنها محدوديتي كه در اين سايت با آن مواجه مي شويد، اين است كه تنها به شما اجازهمي دهد در روز 20 فايل را از آن دانلود كنيد، ولي به نظرم ارزشش را دارد. اولين كاري كه بايد بكنيد اين است كه عضو اين سايت شويد. فقط در اين صورت است كه اجازه دريافت فايل ها را به شما مي دهد. بعد از پر كردن يك فرم ساده، نوبت به گشت و گذار در اي سايت جالب فرا مي رسد. در اين سايت با رديابي از فايل هاي مخصوص تلفن همراه مواجه مي شويد كه گاهي انتخاب از بين آنها، كار بسيار دشواري به نظر مي رسد، مخصوصا اينكه روزي 20 فايل هم بيشتر نمي شود دانلود كرد. علاوه بر فايل هاي رايگان، فايل هاي پولي هم وجود دارند كه چندان براي ما كارايي ندارد پس بهتر است كه آنها را فراموش كنيد. در اين سايت بخشي هم براي آپلود فايل هايتان به داخل اين سايت وجود دارند كه براي فعال نگهداشتن و جذاب كردن بيشتر اين سايت، مي توانيد فايل هايي كه خودتان هم دوست داريد و مي توانند براي ديگران هم جذاب باشند، در آن قرار دهيد.
بر گرفته از [ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ] ([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]):10:

ali reza majidi 14
03-06-2007, 10:46
آقا ممنون
زحمت کشیدی

kelpasabidomb
09-06-2007, 03:34
دمت جريس
خوب بود
ما كه استفاده ............. يم