PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : ويروس ياب براي موبايل(آنتي ويروس)



عــــلی
07-07-2007, 13:30
با سلام


[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]([ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]).jpg

یکی از مشکلاتی که همیشه باید با آن ها سر و کله بزنیم فایل های مخرب هستند که می توانند به سادگی دردسر های بزرگی را درست کنند. فایل های مخرب ابتدا برای رایانه ها درست شدند که شرکت های زیادی برای مقابله با این نوع فایل ها دست به تولید برنامه های محافظ زدند و همان طوری هم که می دانید فایل های مخرب دسته بندی های زیادی دارند که از فایل های جاجوسی گرفته تا تروجان و.. که به طور یقین به آن ها بر روی رایانه ی خود بر خورد کرده اید . گوشی های تلفن همراه نیز بعد از رایانه ها همیشه مورد تهاجم فایل های مخرب قرار گرفته اند , یکی از بارز ترین راه های فرستادن فایل های مخرب به گوشی قبول کردن ارتباطات بلوتوسی است که همیشه در جاهای شلوغ زیاد می توان این موضوع را دید, در این حالت فایل مخرب با استفاده از سیستم بلوتوس گوشی همراه سعی می کند تا خودش را گسترش دهد, پس بهتر است هر درخواست بلوتوسی را قبول نکنید.

متاسفانه سرویس MMS هم می توان نوعی دردسر ایجاد کند و آن هم ارسال فایل های مخرب به وسیله MMS به لیست مخاطبین است که این موضوع علاوه بر اینکه می تواند خسارت مالی برای شما داشته باشد, دیگران را نیز مورد آذار و اذیت قرار دهد, اما خوشبختانه بر روی سیم کارت های معمولی که هنوز MMS فعال نشده می توان آیکونی مربوط به ارسال نشدن پیغام را دید که می تواند همیشه هشداری برای ما باشد که مطمدن شویم گوشی ما حاوی فایل مخرب است یا خیر . یکی دیگر از راه هایی که می توان تشخیص داد گوشی همراه آلوده به ویروس شده است افت سرعت گوشی است که کاملا قابل احساس خواهد بود .
برای اینکه بتوانید از شر هر نوع فایل مخرب و ویرانگر راحت شویم نیازمند یه یک برنامه آنتی ویروس خوب و حرفه ای هستیم که با استفاده از آن به توان به سادگی این نوع موجودات صفر و یکی مخرب و ویران گر را نابود کنیم.
محصولات سیمانتک همیشه یکی از برنامه های بوده که کاربران را برای از بین بردن این نوع فایل ها کمک کرده است, چه بر روی رایانه ها و چه در تلفن های همراه . که در این هفته می خواهیم این برنامه را معرفی کنیم .
پس از این برنامه را بر روی گوشی خود نصب کردید در درون منوی اصلی و یا منوی مربوط به برنامه های نصب شده 2 آیکون برای شما نمایان می شود که دارای یک شکل هستند که بصورت زیر خواهند بود :
Live Update : اگر به سرویس اینترنتی شما فعال است می توانید برنامه را هر چند وقت یک بار بروز کنید, بروز کردن برنامه به شما کمک می کند تا بانک اطلاعاتی برنامه همیشه برای نابود سازی فایل های مخرب آماده باشد.
Security : با انتخاب این قسمت می توانید وارد محیط برنامه شوید .
در محیط برنامه قابلیت های زیادی را می توانید داشته باشید که بطور مختصر در زیر معرفی می کنیم.
Scan : برای این که گوشی خود را برای پیدا کردن فایل های مخرب آماده سازید می توانید از این قسمت استفاده کنید .
Settings : در این قسمت می توانید تنظیمات برنامه را تغییر دهید, این تنظیمات شامل فعال بودن حفاظت گوشی به صورت خودکار و فعال بودن دیوار آتشین برنامه خواهد بود.
Firewall Configuration : اگر دیوار آتشین شما در برنامه فعال باشد در این قسمت از برنامه می توانید تنظیمات و درجات مربوط به حساس بودن دیوار آتشین را تغییر کنید .
Virus Definition : هر کدام از ویروس هایی که ساخته می شوند و روانه گوشی ها می شوند دارای اطلاعاتی از قبیل سایز ویروس, نوع فعالیت ویروس و… خواهد بود که در این قسمت از برنامه می توانید اطلاعاتی کامل و وسیعی از ویروس ها را بدست آورید.

دانلود:


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید

با تشكر هميشه بهار

Hadi King
12-07-2007, 14:43
ويروس كش با حاليه

x_2007
12-07-2007, 15:04
دوست گرامی بهتر نبود در این تایپک معرفی میکردی:

برنامه هاي آنتي ويروس و امنيتي


برای مشاهده محتوا ، لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید