PDA

نسخه کامل مشاهده نسخه کامل : قدرت e107 و Custom pages (صفحات سفارشی)



Desperados
30-08-2006, 02:14
قدرت e107 و Custom pages (صفحات سفارشی)
سلام !

بالاخره وقت شد این مقاله رو بنویسم !!!

خوب کاربران عزیزی که از e107 استفاده می کنند ! آماده باشند که می خواهم یکی دیگر از قدرت های e107 رو معرفی کنم ! خصوصیتی که e107 رو از خیلی از سیستم های مدیریت محتوا مجزا میکنه !

Custom Pages (صفحات سفارشی یا دلخواه )

تا حالا شده که به سایت های زیادی سر زدید و اگر با سیستم های مدیریت محتوا سرور کار کمی داشته اید متوجه شده اید که سایتی که مشاهده کردید از چه سیستمی استفاده کرده ! از حالت و منو های سایت و قالب سایت فهمیدید که phpnuke هست یا mambo یا غیره مگر در موارد خیلی کم ! اگر شما با e107 هم آشنایی داشته باشید و از یک سایت بازدید کنید که از e107 در حالت عادی استفاده میکنه ( صفحات سفارشی استفاده نشده باشه) می توانید سریعاً از حال و هوای سایت و منو ها حدس بزنید که سایت از سیستم مدیریت محتوای e107 استفاده میکنه !

خوب حالا می خواهید ظاهر e107 فارسی خود را به صورتی که می خواهید تغییر بدهید ؟ به صورتی که در نگاه اول کسی متوجه نشه شما دارید از این سیستم یا حتی سیستم مدیریت محتوا استفاده می کنید ؟ ( مخصوصاً کاربران مبتدی) و سایت براشون تکراری نباشه ؟؟؟

یا می خواهید صفحاتی از سایت خود را به صورتی که می خواهید سفارشی کنید ؟ مثلاً در قسمت دانلود منوی سمت چپ وجود نداشته باشه و یا صفحه انجمن ها گسترده و به صورت تمام صفحه باشه و منویی داخلش نباشه یا صفحه ثبت نام به صورتی باشه که شما می خواهید ؟؟؟ تصاویر , متن ها , بنر ها و تبلیغات هر صفحه رو به صورت جداگانه تنظیم کنید ؟ مثلاً در صفحه ثبت نام یک متن در بالای صفحه قرار بدهید و قوانین استفاده از انجمن را قرار دهید یا در صفحه دانلود فایل یک بنر در بالای صفحه قرار دهید یا تبلیغات مخصوص ؟؟؟

اگر جواب شما بله است (اگر هم نیست برای اطلاعات بیشتر ) مطلب رو به صورت کامل در لینک زیر دنبال کنید !!

[ برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری خود وارد شوید یا ثبت نام کنید ]